Pozitivní osobní zkušenost je nejlepší reklama

Jako zákazník dám hodně na doporučení přátel. Sdílení vlastní zkušenosti s produktem nebo službou je mnohem cennější než tisíckrát zhlédnutá reklama, díky které se stokrát opakovaná informace stane pravdou. Ne, nemusí to být vždy jen lež. Ale vím o tom své, dlouhá léta jsem pracovala v marketingu nadnárodních firem.

Na této stránce se budou objevovat má osobní doporučení značek, společností, produktů či služeb, za které dám takzvaně ruku do ohně. Nejen proto, že s nimi mám pozitivní osobní zkušenost, ale také proto, že za nimi stojí skvělí lidé, kteří svou práci dělají poctivě a srdcem, osobně je znám a jsem třeba už léta jejich nadšenou zákaznicí. Zmiňovat se o nich budu i ve svých příspěvcích.

Budou zde také přibývat značky, firmy či lidé, kteří ke spolupráci oslovili mě, ať už se jedná o jednorázovou akci nebo dlouhodobou spolupráci.

Pokud i vám v hlavě roste projekt, do kterého byste mě rádi zapojili, bude mi velkým potěšením, když mi napíšete.

Kde najdete Veverčina přání?

Vinotéka Fijopa v Praze na Vinohradech nabízí tématické přání Den bez vína, zároveň jsem přímo pro ni vytvořila exkluzivní sadu záložek, které lze použít zároveň jako dárkovou visačku na lahev vína. Nově je zde k nahlédnutí i zakopení vybraný sortiment přání a je možné si zde osobně vyzvednout objednávku.

 V pražské oděvní galerii módní návrhářky Heleny Bedrnové můžete zakoupit vybraný sortiment jako Krajkový zápisník nebo Krajkové srdce a i sem je možné si přijít pro svou objednávku osobně.

Ukázky realizací pro firemní klienty